Tapahtumat

Kuukausitapaamiset joka kuukauden toisena torstaina klo 15 Sytyssä, Helsingintie 6, katutaso. Tilat ovat esteettömiä. Tervetuloa!

SYKSYn 2023 ohjelmaa

Torstai 14.9. klo 15 Vammaispalveluiden järjestämisestä hyvinvointialueella, vammaispalvelupäällikkö Laura Tuominen, sosiaali- ja terveyspalvelut, Varha, alue 6 (Salo- Somero). Tilaisuus on kaikille avoin. Kahvitus esityksen jälkeen.

Torstai 12.10. klo 15 Ajankohtaisia asioita vertaistukikahvittelun lomassa.

Torstai 9.11. klo 15   Aivoliiton uusimmat kuulumiset, järjestöpäällikkö Timo Tulisalo

Torstai 14.12 klo 15 Jouluruokailu. Ilmoittautuminen 4.12. mennessä  Riitta Laajasuolle riitta.laajasuo@hotmail.com tai puhelimitse 044-2854210.

KEVÄÄN 2024 OHJELMAA

11.1. klo 15 Tulevan vuoden suunnittelua yhdessä. Jokaiselta toivotaan 1-2 ehdotusta. Ne toteutetaan mahdollisuuksien mukaan.

8.2. klo 15  Vammaispalvelulain mukaisista kuljetuspalveluista järjestäjän näkökulmasta, Vammaispalvelujen koordinaattori Emily Laakso ja vammaispalvelujen pällikkö Laura Tuominen, Varsinais-Suomen hyvinvointialue(Varha)

14.3. klo 15 Vuosikokous

11.4. Ohjelma toistaiseksi avoin, toivomuksia voitte esittää Jupelle tai Riitalle.

Kesällä 2024(kesäkuusta elokuuhun) jatkamme terassikahvittelua Kahvila Wlihelmiinan terassilla vertaistukikeskustelujen hengessä torstaisin klo 14.

Erityisryhmien kuntosalivuoro

Tarkista salivuoron ajankohta osoitteesta Salo.fi/vapaa-aika/liikunta. Kaupungin liikuntaoppaan voi noutaa  kaupungintalolta,  kirjastosta, uimahallista  ja muista ilmoitetuista paikoista.

Sytyn kuntosalivuoro

Sytyn jäsenyhdistysten jäsenille on ollut viikoittainen kuntosalivuoro keskiviikkoisin. Ei ohjausta. Kevään 2024 vuorosta ei vielä ole sopimusta. Asiasta tiedotetaan myöhemmin

TÄLLÄ HETKELLÄ AJANKOHTASTA

Muistattehan olla varovaisia ulkona, jalkakäytävät ja kadunylitykset ovat todella liukkaita!