Kokouksissamme  käytetään maskeja ja käsidesiä.

Kokoontumisrajoituksia ei enää ole, tulkaa siis kaikki mukaan toimintaan.

Kuukausitapaamiset joka kuukauden toisena torstaina klo 15 Sytyssä, Helsingintie 6, katutaso. Tilat ovat esteettömiä. Tervetuloa!

Vuodenvaihde

to 25.11. klo 13-16 välisenä aikana Sytyn joulukauden avajaiset. Sytyyn voi mennä em. aikana silloin, kun itselle parhaiten sopii. Tarjolla pientä purtavaa ja kuppi kuumaa.

torstai 9.12  klo 15 Joulunalustapaaminen Ravintola Antoniossa Plazan 2. kerroksessa. Kerholla on pöytävaraus ravintolan lounasbuffeen takana olevassa salissa. Jokainen voi tilata itse haluamansa annoksen ja kerho sponsoroi laskua 10 €/kerholainen. Toivottavasti kaikki tulevat,jottatavataan vielä ennen joulua.

VUOSI 2022

torstai 13.1  klo 15 Aivoliiton aluesihteeri Carita Sinkkonen, Vammaispalvelulakiin tehdyt uudistukset.

Erityisryhmien kuntosalivuoro

Tarkista salivuoron ajankohta osoitteesta Salo.fi/vapaa-aika/liikunta. Kaupungin liikuntaoppaan voi noutaa koulujen alkamisen aikoihin kaupungintalolta,  kirjastosta, uimahallista  ja muista ilmoitetuista paikoista

TÄLLÄ HETKELLÄ AJANKOHTASTA

Hyvää alkavaa talvikautta. Käykää hakemassa sekä Korona- että kausinfluenssarokotteet. Näistä ilmoitetaan kaupungin verkkosivuilla osoitteessa www.salo.fi/terveydenhuolto

Hei Sytyn jäsenyhdistykset,

Tervetuloa poikkeamaan Sytyn Joulukauden avajaisiin to 25.11. klo 13-16 välisenä aikana, kun Teille parhaiten sopii.

Nautitaan yhdessä kuppi kuumaa 😊

Välitättehän kutsua eteenpäin yhdistyksissänne.