Tapahtumat

Kuukausitapaamiset joka kuukauden toisena torstaina klo 15 Sytyssä, Helsingintie 6, katutaso. Tilat ovat esteettömiä. Tervetuloa!

SYKSY 2022

To

Kevään 2023 ohjelmaa

12.1. klo 15 Terhi Lehtovaara, Salon seurakunta,Hoivamuusikon työ ja musiikin vaikutus kuuntelijaan

torstai 9.2 klo 15  Kirsi Lukka-Aro, Aivoliitto,  Aivoliiton Aivoterveysosaaja-projekti

torstai 9.3. klo 15 Vuosikokous

Torstai 13.4. klo 15 Aivoliiton koulutetut aivoterveysosaajat Pia Sillsten ja Paula Pulli, aivoterveys, ihmissuhteet ja ystävyys.

Torstai 11.5. klo 12 alkaen Vuohensaaren onkiretki. Turkulaiset kutsuttu mukaan.

Erityisryhmien kuntosalivuoro

Tarkista salivuoron ajankohta osoitteesta Salo.fi/vapaa-aika/liikunta. Kaupungin liikuntaoppaan voi noutaa  kaupungintalolta,  kirjastosta, uimahallista  ja muista ilmoitetuista paikoista.

TÄLLÄ HETKELLÄ AJANKOHTASTA

Tuettu loma Lehmirannassa 15-20.5.2023

Turun AVH-yhdistys ry:lle on myönnetty tuettua lomaa vuodelle 2023 ja  Lomapaikka on Lehmirannan lomakeskus, Lehmirannantie 12,Kotalato, Salo. Haetaan kaikki porukalla lomalle.

Lomteemana on vertaistukiloma. Omavastuuna 100 €/henkilö 5 vrk. Henkillömäärä on yhteensä 45 henkilöä.Lomalla on tavoitteena antaa eväitä arjessa selviytymiseen ja parantaa lomalaisen elämänhallintaa. Vertaistuki ja yhdessä oleminen on tärkeää.

Hakeminen

Jokaisen lomaa hakevan talouden tulee täyttää oma hakemus. Nettisivujen kautta voi hakea myös sähköisesti.

Mainitse ryhmän nimiTurun AVH-yhdistys. Tuettua lomaa voidaan myöntää korkeintaan joka toinen vuosi. Hakemuksessa tulee ehdottomasti olla seuraavat tiedot:HAKIJAN NIMI, OSOITE JA HENKILÖTUNNUS. Puolison osalta samat tiedot, mikäli puoliso hakee lomaa. Kaikkien taloudessa asuvien  TULOTIEDOT, vaikka ei osallistuisi lomalle.

PERUSTELUOSA kaikilta osin, sillä ilman perusteluja lomaa ei voida myöntää.

Hakemuslomakkeita saa Sytystä AVH-kerhon kaapista,kunhan Turku niitä meille toimittaa. Kaappi on Kaappilassa, voit pyytää toimistosta jonkun hakemaan itsellesi lomakkeen. Voit täyttää sen itse ja lähettää suoraan Solaris Lomille tai täyttää lomakkeen Solaris Lomien verkosivuilla ja lähettää sähköisesti. Muistathan tarkistaa, etä kaikki kohdat on täytetty, varsinkin perusteluosa. Puutteellisia hakemuksia ei käsitellä. Riitta auttaa mielellään asiassa, sovi aika, milloin tapaamme Sytyssä ja hoidetaan asia tammikuun aikana.

Yhdistys järjestää lomalle osallistuville maksuttoman kuljetuksen. Salosta pääse siihen mukaan, mikäli mahtuu ja on Turun yhdistyksen jäsen.